intheclouds intheclouds
2898
BLOG

Gen. Bronisław Kwiatkowski nie poleciał tupolewem

intheclouds intheclouds Rozmaitości Obserwuj notkę 15

"Następnego dnia, w sobotę, 10 kwietnia rano, szykowałam się do wyjazdu. Walizka już stała w przedpokoju, gdy usłyszałam telefon. Dzwoniła starsza córka. Zapytała, co robię. "Przecież wiesz, Kamilciu, że za chwilę jadę do Warszawy" - powiedziałam do słuchawki. A ona pyta, czy oglądam telewizję i czy słyszałam o katastrofie samolotu lecącego do Katynia. W pierwszej chwili nie docierało do mnie to, co ona mówi. Uspokajałam ją: "Dziecko, przecież tatuś był tyle razy w Afganistanie, w Iraku, w Czadzie. Nie martw się, wszystko będzie dobrze. Na pewno nic się tatusiowi nie stało". A ona: "Proszę cię, nie wychodź z domu, ja zaraz tam będę". Przyjechała, włączyłyśmy telewizor. Zaczęłyśmy słuchać i przeżyłam szok. Pierwsza myśl - "to nieprawda, to niemożliwe". Dostałam telefon z Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych. Adiutant męża mówił, żebym się nie martwiła, bo generałowie polecieli innym samolotem. Potem dotarła do mnie kolejna informacja, że trzy osoby przeżyły katastrofę".

http://www.dziennikpolski24.pl/pl/magazyny/magazyn-piatek/1216565-jest-mi-go-zal.html

Pierwsze informacje o "katastrofie" pojawiły się w mediach po godzinie 9.00. Córka powiadamia matkę telefonicznie, powiedzmy o godz. 9.20, przyjeżdża (9.40? - skracam czas do minimum). Po jakimś czasie dzwoni Dowództwo Operacyjne Sił Zbrojnych z informacją, że gen. Kwiatkowski poleciał innym samolotem. Czy ktoś mógłby podać w tym czasie niesprawdzoną informację żonie generała?

Nie sądzę.

Gen. Błasik wiedział ponoć na dzień wcześniej, że poleci tupolewem. Z pewnością pilnowano tego, żeby wszyscy generałowie nie zostali wsadzeni do jednego samolotu.

Sądzę, że gen. Kwiatkowski poleciał casą, tą samą, co generał Potasiński.

intheclouds
O mnie intheclouds

"Ludzi można podzielić na dwa rodzaje; tych, którzy są wytworem świata, w którym żyją, i tych którzy są wytworem samych siebie, którzy choć świata nie zmienili, nie dali się zmienić światu. Oni chodzą po świecie, a nie świat po nich". Mr Stachura Galeria zdjęć ze Smoleńska: clouds.web-album.org Polecane notki: 1) Czołg i milicja 2) Tu-154 i Jak-40 - czas przelotu do Smoleńska 3) Tusk 7.04 przyleciał wcześniej i się spóźnił 4) Tu-154 lądował 9.04 w takiej samej mgle 5) O trzech samolotach do Smoleńska 6) Tajemnice lotu 7.04.2010 7) Był sobie hangar; Okęcie 2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości